12 Ağustos 2016 Cuma

DARMSTADT'TA MİNİK ETKİNLİKLER

NOWICOOK

Her insan ara ara  da olsa stresli zaman geçirir ve bunu üstünden atmak için farklı yollar dener. İşte  ben de çok stresli olduğum dönemlerde kendimi rahatlatmak için bir yöntem denedim. Yeni bir yöntem değil belki ama deşarj ettiği kesin!! Ve açıklıyorumm!!! Yemek yapmak :D Tabi bunun dezavantajı, ev kalabalık değilse size yol su olarak geri döneceğini unutmanız olur :D Bu gibi durumlarda tavsiyem konu komşuya dağıtın :D  Sadede gelirsek, ben yemek yapmayı çok seviyorum bu yüzden Darmstadt’ta olup, Türkiye’de sadece zenginseniz gidebileceğiniz-az
olmasından ötürü- bir dükkan dikkatimi çekti. Önce mutfak eşyaları satan bir butik dükkan sandım ama sorduğumda yemek kursu olduğunu öğrendim.

 Şimdi biraz ayrıntısına girmek istiyorum. İnsanlar sadece stres atmak için değil aynı zamanda sosyalleşmek içinde bu yöntemi tercih ediyorlarmış. Her ayın belirli günleri farklı bir menü ve farklı bir aşçı eşliğinde 10 12 kişilik bir grup yemeklerini yapıyorlarmış. Kendi grubunu toplayıp gelenler olduğu gibi yalnız gelenlerde bolca oluyormuş. Yemekler bittiğinde herkes yaptığı yemeği sofraya koyuyorlar ve afiyetle yiyorlar. Özellikle çiftler ve arkadaş grupları özel günlerde, değişik bir etkinlik yapmak için tercih ediyorlarmış. Ben dükkanı gördüğümde yemekte oldukları için fotoğraflarını çekmedim. Ama sizin için broşürlerini aldımm. Onları paylaşacağım. 


























FLOHMARKT

Size şimdi tanıdık bir şey anlatacağım flohmarkt yani Türkçe ismiyle bit pazarı . Bunun da neyini anlatacaksın diyeceksiniz ama ortamı o kadar hoş ki göstermek istedim. İnsanlar eski eşyalarını bazen kendi yaptıklarını bu pazarda satıyorlar Bazı tezgahlarda ilk ütü gibi çok eski şeyler olsa da bazılarında bir iki yıl önce alınmış bilgisayar oyunları da bulunuyor. Bu pazarın bir özelliği de şu 5 ağustos Cuma günü öğlen 3'te başlayıp  ertesi gün öğlen 3’te bitiyor olması. Yani bütün gece ziyaretinize açık:D İçinde ise her şeyi bulmanız mümkün. Ben kendim o standtan ötekine koşarken kaybettim. O kadar büyük bir alana yayılmışlar ki saatleri dolaşarak geçirebilirsiniz. Bol bol fotoğraf ile devam edeceğim. Yolunuz düşer de flohmarkt'a denk gelirseniz bir uğrayın derim :D













































































Ve kısacık bir şey daha ... Çoğu yerde bulunan aşık köprüsü de Darmstadt'ta tabikii varr :D kısacık derken şaka yapmıyordum bu kadar yani :D Umarım gördükleriniz hoşunuza gider:) 

Eleştiri ve yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.














BENEKLİ BAYKUŞ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder