10 Aralık 2018 Pazartesi

İTALYAN MUTFAĞI


 İtalyan restoranı arayan varsa buyurun bu tarafa alalım :D Efendim beni bilen bilir yeni mutfaklar denemeye bayılırım. Bu sefer sevgili erkek arkadaşım beni doyurabilmek umuduyla aslında tadına çok aşina olduğumuz bir mutfağa, İtalyan restoranına götürdü. Gerçeği söylemek gerekirse niyetimiz sufle yemekti. Ama menü bir geldi ben iptal 🙈😃 kırmızı ekran verince bana dayanamayıp lezzetli makarnalardan da deneyelim dedik 👀
 Şimdi biz “J’ADORE CHOCOLATIER” adındaki yere gidip tatlımızı yiyecektik fakat bitişiğindeki “LA FONTAINE” ile ortaklarmış. Bizi oraya oturttular hemen. İçeri girince bir taş fırın sizi karşılıyor. Onu görünce zaten ben bir sevindim. Üst kata çıkınca ise bayıldım. Piti kareli masa örtüleriyle tipik bir İtalyan restoranına benziyor. İçerinin ambiyansı, çalan müzikler ve çalışanların güler yüzlü oluşu benim mekana olan sempatimi arttırdı.



 Oturduğumuzda önümüze ekmek ve 2 adet sos geldi. Birinin tadı acuka gibiydi. Yani domatesli baharatlı sos gibi(lezzetli😏😋). Diğeri bildiğiniz zeytin ezmesi. Ama böyle bir ikram gelmesi hoştu.  

Şimdi fiyatlar çok pahalı değil ama çok ucuzda diyemem. Ama kaliteli olsun derseniz ideal. Neyse ben susayım fiyatlar konuşsun 😂biz bir Ravioli ve Lena’s Favorite söyledik.
Ravioli bildiğiniz İtalyan mantısı. Krema sos, sote sarımsak, maydanoz, kekik, dana jambon ve karabiber ile harmanlanarak servis ediliyor. Sarımsağın yoğun olduğunu belirteyim. Gayet doyurucu bir tabak oluyor. İlk gördüğünüzde bu kime yetecek bee derseniz o göz açlığıdır 😃 emin olun doyarsınız. Fiyatı 26.5TL.

 Lena’s Favorite ise krema soslu tortellini, közde mantar, ıspanak, terbiyeli sarımsak, parmesan peyniri ile servis ediliyor. Çok lezzetli ve doyurucu bir tabak, giderseniz deneyin derim. Fiyatı 24.5 tl. Tadı yerinde güzel makarnalar pizzalar ve bu mutfağa özgü değişik bir şey denemek isterseniz taksimdeki bu mekana uğrayın derim.

Bitti mi ? hayır biz birer öküzcük olarak tıka basa doyduğumuz halde ay sufleee deyip tatlıda söyledik. Ama valla ortaya aldık.(tavsiyem iki kişi için bir tanesi gayet yeterli. Gerçek çikolatadan yaptıkları için fazlası içinizi bayabilir ). Normalden daha büyük bir porsiyonu var iki kişi yeyince de fiyatı da makul oluyor. Porsiyonu 21.5tl. Denemek isteyenler için birçok farklı tatlı çeşidini bulabilirsiniz.

















,

Ben çok beğendim gidip denemediğim şeyleri de denemeyi istiyorum. Gidersem bu yazıyı sizin için güncelleyeceğim 😇😍
BENEKLİ BAYKUŞ

2 yorum:

  1. Sevgili Burcu yine eğlenceli ve bilgi verici bir yazını daha okuyup o ortamı yaşadım. Bu kez ablan gidelim dedi,mutluyum ��

    YanıtlaSil
  2. Beni de götürün sevgili eniştem 😀

    YanıtlaSil