13 Mayıs 2016 Cuma

HOSGELDİNİZ



Kendime yeni bir oyuncak buldum...Artık yazarak yaşadığım değişik şeyleri olabildiğince güncel olarak paylaşacağım. 
Peki, her şey iyi hoş ama ben ne yazacağım? 
Evet, bu bir günce ama ben size Sevgili günlük diyerek yok efendim Büşra saçımı çekti, Furkan bana küstü gibi olayları anlatmayacağım o kadar da deli değilim.Yani umarım değilimdir...Ben daha çok yaptığım yemeğin tarifini, gezdiğim yerleri,  ilginç bulduğum bilgileri, güzel bir fotoğrafı , 9 kişilik arkadaş grubumuzla tattığımız dünya mutfaklarını yani aklınıza gelebilecek her şeyi yazacağım. Umarım okurken benim yazarken aldığım kadar keyif alırsınız.. 
Not: Dünya mutfağı ile ilgili yazılarda arkadaşlarımın bloglarını da paylaşacağım. Böylece farklı mutfakları değişik açılardan da görebilirsiniz:)
Hepimize iyi eğlenceler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder